Nepali dard bhari shayari for injured lover

Here are some Nepali dard bhari shayari for those who have been deceived in love. This sad nepali sayari tells the pain of the hearts of those who were once ready to give up their lives in love of someone.
Friends, there are so many dreams of loving lovers, but when someone cheats on someone in love, then those who cheat in love are like dead and such feelings come to mind. Please read these Nepali dard bhari shayari and breakup shayari nepali. It is the bead voice of an injured lover. There are also various nepali shayari for gf, Hindi romantic shayari and cards for girlfriend and boyfriend.

Yaad le marna thalyo Nepali dard bhari shayari

Mutu ko ghau bhanda ni kina satau chhan yaad haru,
Timi le diyeko ghau timro yaad ma thakna lagayo.
Pida dinu bhanda pani Mardaina kina malae ti ghau haru,
Timi le haina aba malae timro yaad le marna thalyo.

nepali-dard-bhari-shayari
Nepali dard bhari shayari

Kati lekhau timro yaad ma Nepali dard bhari shayari,
Lekha da lekha da hat gali sakyo tara man le mandaina.
Kati samajhu timra saath ma bitaye ka pala haru,
Samjhida samjhida aajet vaye pani samjhana kamdaina.

Ragat ko khola bagaune chhu Nepali dard bhari shayari

Malaae timi yeka choti bhanera ta her,
Smarak ta ke timro yaad ma taajmahal banaune chhu,
Tayo man ma kasai laae basayer ta her,
Timi sangai usa laae katera ragat ko khola bagaune chhu.

************************************

Kina bhija chhan mera sirani,
Timi lae samjhera aaja pani raatama.
Kina aaudain mera tee bihani,
Jaha utha chhu ma timro saathama.

Maile bhoolna sakdina Nepali dard bhari shayari

Kasto phoola bhaye chhu maile,
Nata seerma sajaana sake,
Nata paauma jharana sake,
Oeliyerai jhar chhau baru ma,
Aanta phoolna sakdina,
Timi le bhuli gaye pani,
Maile bhoolna sakdina .

I sincerely request you to help us by sharing these sad nepali sayari, nepali love breakup shayari and nepali bichod ko shayari presented by Dard Sayari on various social networks.
Please comment, how you like our creations "Nepali dard bhari shayari" and nepali dukhi shayari for gf and bf.
Thank You!

एक टिप्पणी भेजें

0 टिप्पणियाँ